top of page

מוצרי כריסטינה, סדרת פוראבר יאנג:


232 ש"ח

סרום לטיפול אינטנסיבי, המעצב מחדש את מראה הפנים למראה מוצק יותר.

סרום אנטי אייג‘ינג מחדש וממצק. מכיל פפטידים חדשניים המעצבים מחדש את קווי מתאר הפנים, מחזירים אלסטיות וגמישות יחד עם מיצוק לעור הפנים. מטשטש קמטים, ומצמצם נראות קמטים אנכיים ושקעים. תורם לחיזוק הדרמיס ומשפר אלסטיות וגמישות העור.


283 ש"ח

“לקום בבוקר עם עור זוהר” הרטינול ומרכיבי הלחות מסייעים לעורך להתחדש בכל לילה מחדש.

השיבי את הזוהר לעורך בן לילה בעזרת קרם לילה מתקן, עשיר ולא שומני. נוסחה מתקדמת זו מועשרת בפיטוסטרולים המופקים משמן אבוקדו וחמאת שיאה להרגעת העור ולהפחתת גירויים, מכילה גם ויטמינים A ו- E לחידוש מקסימאלי של העור. שילוב ייחודי של חומרי ההצערה רבי העוצמה Epidermal Thymic Factor ו- Fibronectin Biomimetic Peptide מגביר את הקרטין הבונה את העור, מאיץ את הסינתזה של חלבונים, מסייע לתאי לאנגהנס, המהווים את מערכת החיסון של העור, וכך מגנים מפני גורמים מזהמים סביבתיים.


170 ש"ח

בוסטר לחות ופפטידים להתחדשות תאים, להזנה והחלקת הקמטוטים שמסביב לאזור העיניים.

סרום מתקדם זה, חודר עמוק, מפחית ומונע את סימני ההזדקנות מהעיניים ובכך מפחית קווים עדינים, עיגולים כהים ונפיחות ומטשטש את סימני העייפות. יש בו שילוב ייחודי של ביו-פפטידים מצעירים, כולל המרכיב הטבעי E.T.F . השימוש במוצר זה לעור שמסביב לעיניים מאט את תהליך ההזדקנות בכך שהוא מלחלח, מחליק, מחדש ומרגיע את אזור העיניים - למראה צעיר להדהים.

143 ש"ח

פרוטאינים, פפטידים ואלבומינים מפחיתים מיידית קמטים ונפיחויות מסביב לאזור העיניים.

את רוצה להיראות נפלא? הורידי נפיחות סביב לעיניים! קרם זה מכיל מרכיבים קליניים מתקדמים, חלבוני סויה ורכיבי לחות טבעיים שכולם פועלים בתיאום להפחתת הנפיחות סביב העיניים, להרגעה ולהחלקת הנפיחות, ללחלוח עמוק ולשיפור גמישות העור. מועשר בגורם הצמיחה האפידרמליתוב- Epidermal Thymic (ETF) Acetyl ו- Pentapeptide . הקרם נמרח בקלילות על העור, לשיפור בטווח הקצר והארוך.



100 ש"ח

מי פנים מועשרים בחומצות לניקוי יסודי, להסרת תאים מתים ולשיפור ספיגת תכשירי הטיפוח.

השלימי את פעולת הניקוי בעזרת מי הפנים שלנו, שהם נטולי אלכוהול, נועדו להבהרה, לטיהור ולחידוש כל סוגי העור. מי הפנים המאזנים כוללים רכיבי לחות, תמציות הסבון הטבעיות קוויאז’ה וספונאריה לניקוי ולחיזוק העור ללא ייבוש יתר, וריכוז גבוה של חומצות אלפא-הידרוקסיות להסרה עדינה של השכבות החיצוניות העמומות של העור ושל המזהמים. התכשיר גם משיב לעור את ה- pH האידיאלי שלו למראה קורן ומלא ברק.

283 ש"ח

קרם לחות מתקדם ועשיר במרקם קליל, המעניק לעור לחות אופטימאלית וארוכת טווח.

קרם מרוכז במרקם קליל מועשר בחומצה הילאורונית ותרכובת חדשנית של לחותנים המעניקים לחות אופטימלית לעור ומשפרים את גמישותו ומוצקותו. בזכות טכנולוגיית הננו המתקדמת מצליחה החומצה ההיאלורונית לחדור אל תוך שכבת האפידרמיס ,למלא את העור בלחות ובמים הנחוצים לו ובו זמנית למנוע את אובדן המים הטבעי המתרחש במהלך השנים. התוצאה: עור חלק, גמיש ומלא חיים. החומרים הפעילים שבקרם מזינים את העור, מעניקים לו מרקם חלק, מסייעים לו בתהליך הבניה מחדש של התאים ומעצימים את יכולת ההתגוננות של מערכות ההגנה שבעור מפני מזיקים חיצוניים.

143 ש"ח

מצמצם את סימני ההזדקנות על ידי חיקוי גורם הלחות הטבעי NMF הנמצא בעור צעיר.

קרם הגוף שלנו בעל מרקם המאט ותכולת השמן הנמוכה מבטל את סימני ההזדקנות על ידי חיקוי גורם הלחות הטבעי הנמצא בעור צעיר( ,(NMF - Natural Moisturizing Factor הודות לכמויות גדולות של רכיבי לחות קליניים הפועלים לריכוך, למיצוק ולשינוי מראה העור, ואף מטפלים בסימני מתיחה! הקרם בעל בושם עדין ונספג בקלות מבוסס על פוליפפטידים מתקדמים לרענון העור ולהחייאתו.

112 ש"ח

מסיר-איפור עדין זה לאזור העיניים מותיר את אזור העיניים נקי, חלק וספוג לחות מבלי להשאיר שכבה שמנונית.

.מכיל נתרן-היאלואורונט, שנמצא בטיפות עיניים מרגיעות, ומותיר את אזור העין חלק ומלוחלח ואינו מגורה. שילוב מרענן של מלפפון, קמומיל ואנג’ליקה מחליקים ומרגיעים את האזור מסביב לעיניים ועוזרים להפחית נפיחות.

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page