top of page

מוצרים שווים בקליניקה (והפעם - בעיקר לנשים):


מגן תחתון

מגן תחתון עשוי 100% כותנה אורגנית. התחבושת אקולוגית, דקה, נעימה, אוורירית, נושמת, חסכונית, סופגת יותר ועמידה לאורך זמן. התחבושות חסכונית, אין צורך לקנות כל חודש מחדש, התחבושות מתכבסות עם שאר הכביסה בטמפ' נמוכה . התחבושת מומלצת ע"י רופאים, הומאופטים ומטפלים ברפואה סינית. התחבושות מומלצות גם לנשים הסובלות מדלקות בנרתיק, קנדידה, ריח רע, גירודים ודלקות בדרכי המין והשתן. מתאימות לשימוש יומיומי, לימים של ביוץ וגם ליום הראשון והאחרון של הווסת . 192 ש"ח לאריזה של 6.


תחבושות לווסת

תחבושות לווסת עשויות 100% כותנה אורגנית. תחבושות אקולוגיות, סופגות ונושמות. מתקבלות בהתאמה ברכות ובטבעיות לגוף, סופגות יותר ועמידות לאורך זמן. התחבושות הרגילות מתאימות לדימום רגיל, ליום, ולנשים עם מבנה גוף רזה. והגדולות לנשים עם מבנה גוף גדול /לדימום כבד וללילה התחבושות מומלצות ע"י רופאים, הומאופטים ורופאים סיניים, התחבושות מומלצות גם לנשים הסובלות מדלקות בנרתיק, קנדידה, ריח רע, גירודים ודלקות בדרכי המין והשתן. לתחבושת 2 חלקים: חלק אחד שנסגר על התחתון באמצעות כנפיים עם תיקתקים העשויים מניקל פרי, וחלק שני רפידה שמתקפלת ל -4 . הגזרה הייחודית של התחבושת מאפשרת להחליף כפל כשצד אחד רווי, מאפשרת לדם להתנקות ביתר קלות ותורמת לגמישות של הבד ובכך מעניקה תחושה רכה ונעימה. כביסה: יש להשרות את התחבושת במים קרים למספר שעות, לסחוט ולהכניס למכונת כביסה בטמפרטורה נמוכה. (הוראות כביסה מפורטות מצורפות לתחבושות). נשים המשתמשות בתחבושות בד מדווחות על הקלה בתסמיני הקדם ווסתי, קיצור ימי הווסת, חזרה לנשיות הטבעית, לזרימת החיים והרגשות. עם תחבושות בד תרגישי חופשייה ובריאה ותחווי רכות לאורך כל היום. הבדים כולל הצבועים מגיעים עם אישור בינ"ל לכותנה אורגנית 120 ש"ח לאריזה של 3.



גביעונית / קאפים / תחליף טמפון

גביעונית היא כוסית קטנה, רכה וגמישה, עשויה מ100% סיליקון רפואי איכותי. שלא כמו טמפון, שסופג את דם הווסת ומייבש את הנרתיק, הגביעונית פשוט אוספת את הדם. כאשר הכוסית מלאה, כל שעליך לעשות הוא להוציא אותה, לרוקן לשרותים, לנקות אותה ולהכניס מחדש. פשוט וגאוני! בשימוש נכון, גביעונית יכולה להחזיק מעמד אפילו עשר שנים, לחסוך הרבה כסף. גביעונית אחת יכולה לחסוך לך ולסביבה כאלפיים טמפונים ותחבושות חד-פעמיות. 179 ש"ח

ערכת רטינול

רטינול, ויטמין A, ידוע כתומך בתהליכי התחדשות העור. מעניק גמישות והחלקה מירבית למרקם העור ומסייע בצמצום מראה הקמטוטים. הקיפסול מגן עליו מפני חימצון לשמירה על יעילותו לאורך זמן. הנוסחה המיוחדת בה משולב הרטינול משפרת את ספיגתו ומאפשרת שחרור מואט לקבלת תועלת מירבית. 337 ש"ח


קפסולות רטינול

קפסולות רטינול המסייעות להפחתה של קמטוטים, קמטים וכתמי פיגמנטציה.

רטינול, ויטמין A בצורתו הטבעית, ידוע כתומך בתהליכי התחדשות העור. בתפקודו זה הוא מעניק החלקה מירבית של מרקם העור ומסייע בצמצום מראה הקמטוטים. עם זאת, רטינול מועד לחימצון מהיר. על מנת לשמרו, יש להימנע מלחשוף אותו לקרינת ה-UV ולאוויר.

הקיפסול משפר את אורך חיי המדף של התכשיר ומסייע לו לבצע את תפקידו: לתמוך בהתחדשות העור, לשפר את גמישותו, לקדם את מאזן

הלחות בעור ולהעניק לו מראה בהיר ורענן.

נוסחת הנשא בה משולב הרטינול, משפרת את ספיגתו ומעניקה אטימה חלקית על מנת לאפשר שחרור מואט לקבלת יעילות מירבית בעת השימוש. תוספת צרמידים המדמים בהרכבם את אלה המצויים בעור משפרים את איכות מעטה המגן שלו. 328 ש"ח.










 











Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page